Hjælper Nord-Als
Musikfestival.

Vores hjælpersystem “Crewnet” er åbent!

Hjælper info.

For at være hjælper på Nord-Als Musikfestival kan du arbejde under opbygning/nedtagning og/eller under festivalen.

!! Meld dig venligst til hurtigst muligt, da vi skal nå at få T-Shirts hjem til alle hjælperne, jo før vi bestiller, jo billigere er de.

Hjælper under festivalen:

  • Arbejder minimum 12 timer. Vagterne er meget foskelligt planlagt, så spørg den ansvarlige om arbejdstiderne på det pågældende arbejdessted.
  • Har adgang til crew shoppen, hvor man kan bestille en gratis t-shirt (Sponsoreret af Brdr. Nørulf A/S), købe ekstra t-shirts og hættetrøjer.
  • Købe op til 2 rabatkort til en værdi af 250kr for kun 65kr pr stk., som kan bruges i alle salgsteder på pladsen. Rabatkortene gælder kun dette års festival og eventuelt rest kan ikke udbetales.
  • Gratis morgenmad og middagsmad fredag, lørdag og søndag. Husk tilmelding på plancherne på kontoret, eller fra torsdag i den nye hal.
  • Deltage i medhjælperfesten i september måned. Invitation sendes ud via Crewnet i august.
  • Muligt at bo gratis på campingpladsen hvis du er bosiddende uden for postnummer 6430. Tilmelding skal ske på Crewnet. Som hjælper skal du betale depositum på 300kr/telt eller campingvogn, som du får igen når du har ryddet op efter dig.

Hjælper ved opbygning/nedtagning

  • Arbejde min. 10 timer giver en fribillet til enten fredag eller lørdag efter eget valg.
  • Arbejde min 20 timer giver en fribillet til begge dage.
  • Arbejder du kun under opbygning/nedtagning, har du ikke adgang til medhjælperområdet under festivalen

Opbygningen starter weekenden før festivalen. Vi arbejder fra kl. 9 og har brug for rigtig mange. Husk at skrive i tilmeldingen hvornår du er der – det letter planlægningen, men sikre også at der er mad nok til alle.

Til nedtagning søndag skal vi være cirka 100 personer for at vi kan nå at rydde op. Hjælper du til med nedtagningen, så er du meget velkommen til at deltage i fællesspisningen søndag aften. Du tilmelder dig nedtagning på listen i hallen eller på din profil på crewnet.

Generelt:

Hvis der er specielle omstændigheder, som gør at du ikke kan arbejde alle vagter, prøver vi at finde en løsning.
Vi prøver at imødekomme alle ønsker om, hvor man gerne vil være, med hvem og hvornår.

Der er mange forskellige opgaver:

  • Barer skal bemandes med både tappere og sælgere
  • Ølvogne sælger drikkevarer
  • Depotet sørger for at alle salgsboder har, hvad de skal bruge – her er det godt med et par stærke mænd!!
  • Kaffetanterne hygger om musikerne
  • I Crew baren sælges drikkevarer til hjælperne.
  • scenerne skal der slæbes grej og arbejdes som scenevagter
  • Indgangen bytter billetter til bånd og sælger billetter, hvis der er nogle tilbage.
  • Musikerboden tager imod kunstnerne og gæster. Desuden udleveres armbånd, mad/drikkebonner og T-shirts til hjælperne.

Ansvarlige
Vi forventer, at de ansvarlige møder op i løbet af ugen for at hjælpe med bl.a. indretning af ”deres” boder. Ligesom vi forventer, at den ansvarlige er til stede søndag til nedtagning.

Arbejdssko
Skal du arbejde på scenerne skal du have sikkerhedsfodtøj på. Har du ikke selv et par så kontakt Thomas Jessen på crew@musikfestival.dk , så skaffer vi et par til dig som du kan låne under festivalen.

Forplejning under festivalen
Aftensmad skal du købe i vores boder på pladsen som kan nydes i hallen. Her kan du også få dine børn under 13 år med ind, da de kan få hjælperarmbånd på i indgangen.

Udlevering af bånd, T-shirt, mad og rabatkort.
Afhentes i musikerboden.

Musikerboden vil være åbent:

  • Torsdag den 11. juni kl 15.00 til 21:00
  • Fredag den 12. juni fra kl 11:00 til 23:00
  • Lørdag den 13. juni fra kl 10:00 til kl 23:00. (Skal du kun arbejde lørdag kan du først hente dine ting lørdag.)

Har du spørgsmål, om det at være hjælper på Nord-als Musikfestival, så kontakt
Thomas Jessen på crew@musikfestival.dk

Tilmelding som hjælper er lige som sidste år, så når du trykker på linket øverst på siden, kommer du ind på vores medhjælperdatabase Crewnet.